۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰

سرپرست فرمانداری نظرآباد تأکید کرد؛

ضرورت راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جهانی‌سازی تپه ازبکی

ضرورت راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جهانی‌سازی تپه ازبکی

البرز - سرپرست فرمانداری نظرآباد گفت: با توجه به اهمیت محوطه ازبکی در سطح استان البرز و کشور و قدمت چندین هزار ساله آن، باید دبیرخانه دائمی جهانی سازی ازبکی در اسرع وقت راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بغدادی بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از فعالان حوزه صنایع دستی نظرآباد که به مناسبت گرامیداشت هفته صنایع دستی صورت گرفت، اظهار کرد: وجود صنایع دستی در اقصی نقاط کشور نشانی از هنر ایرانیان است که بسیار ارزشمند به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: صنایع دستی و گردشگری در نظرآباد دارای اهمیت زیادی است و باید در کنار دو مزیت کشاورزی و صنعت به حفظ، توسعه و تبلیغ آن بپردازیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد همچنین بر پیگیری بازارچه دائمی صنایع دستی در نظرآباد اشاره داشته و آن را بسیار مؤثر در حوزه حمایت از این هنر عنوان کرد.

وی در خصوص محوطه ازبکی گفت: با توجه به اهمیت محوطه ازبکی در سطح استان البرز و کشور و قدمت چندین هزار ساله آن، باید دبیرخانه دائمی جهانی سازی ازبکی در اسرع وقت راه اندازی و پیگیری شود.

در این دیدار اعضا به بیان دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و سرپرست فرمانداری نظرآباد نیز با تبریک ولادت امام رضا (ع)، هفته صنایع دستی را گرامی داشت.

کد خبر 5511826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha